ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ

вівторок, 24 січня 2017 р.

Конспект уроку

План - конспект уроку фізичної культури з баскетболу
для учнів 5- В класу

Тема уроку: Баскетбол.
Мета уроку : Розвиток фізичний здібностей за допомогою здоров’я –збережувальних   компетентностей.
Завдання:

1.     Ознайомити з  технікою виконання кидків однією рукою від плеча  після подвійного кроку;
2.     Навчити техніці виконання ведення,  кидків м’яча;
3.     Сприяти зміцненню здоров'я учнів засобами ігор;
4.     Розвивати координацію рухів під час навчальної гри;
5.     Виховувати свідоме ставлення до занять фізичною  культурою і спортом.
6.      
Тип уроку: урок   формування вмінь та навичок.
Інвентар: баскетбольні м'ячі.

п\п
Зміст уроку
Дозування
Організаційно - методичні вказівки
І. Підготовча частина уроку.(13 хв. 30с.)
1.
Шикування, рапорт, повідомлення
1хв
Перевірити наявність та

2.


завдань уроку.
Правила поведінки і техніка
безпеки під час виконання вправ з
м'ячем:
а)    всі завдання починати і
закінчувати тільки по команді
вчителя;
б)    дотримуватись дистанції при
виконанні вправ;
в)    обережно поводитись з м'ячем,
15с.
охайність спортивної форми. Виконувати вправи по команді вчителя чітко й правильно.

3.
щоб не нанести травму товаришам. Стройові вправи:
а)    повороти на місці ліворуч,
праворуч, кругом;

2хв.
Чітке виконання команд.


4.
Різновиди ходьби з м'ячами:




а) ходьба на носках
15с.
Вправи для формування


В.П. - м'яч вгору;

правильної постави.


б) ходьба на п'ятках
15с.



В.П. - м'яч за голову;




в) ходьба напівприсиді, повному присиді
15с.



носок




В.П. - м'яч перед грудьми.



4.
Ведення м’яча
2 хв.
Дистанція 2м.


а) правою рукою;




б) лівою рукою;




в) поперемінно;



5.
Різновиди бігу:




а) біг приставним кроком (правим і
1хв.
Руки вперед.


лівим плечем вперед)




б) біг з високим підніманням стегна
15с.



в) біг із закиданням гомілок назад
15с.
Руки за спину.


г) біг спиною вперед
15с.
Руки вперед.


д) з прискоренням
15с.


6.
Перешикування з шеренги по
30с.
На 9,6,3 на місці


одному в шеренгу по чотири



7.
Загально - розвиваючі вправи з
5хв.
Комплекс №5


м'ячами в парах.



8.
ЧСС за 6 с.
30с.
Пульс не повинен




перевищувати 120 уд/хв.


IL Основна частина. (29хв.)



1.
Передачі м'яча:
6хв.
3 кожної колони направляючі




а) пояснення та демонстрація;

відходять на 5 кроків та




б) обома руками від грудей;

повертаються обличчям до




в) правою рукою від плеча;

колон; завдання направляючих




г) лівою рукою від плеча;

швидко й точно приймати й




д) обома руками із - за голови;

передавати м'яч решті




е) передачі з відскоком м'яча від

учасників колони.




підлоги.





2.
Ведення м'яча:
7хв.
Учні вишикувані у чотири




а) пояснення та демонстрація;

колони. Контролювати техніку




б) провести м'яч правою рукою до

ведення, виправляти помилки.




середини залу, обвести навколо






стійки і повернутися веденням






м'яча лівою рукою з передачею






м'яча наступному гравцеві;






в) естафета з ведення м'яча різними






способами на швидкість.





3.
Кидок однією рукою від плеча
7хв.
Цей кидок використовується




подвійного кроку:

для атаки кошика в русі із




а) пояснення та демонстрація;

близьких дистанцій і




б) кидки м'яча з правого боку щита

безпосередньо з - під щита.




після подвійного кроку;

М'яч ловиться під праву




З




в) кидки м'яча з лівого боку щита

ногу(при кидку правою

після подвійного кроку;

рукою). Крок, під який

г) кидки м'яча по центру щита

ловиться м'яч, найбільш

після подвійного кроку.

розтягнутий для зближення з



кошиком. Наступний крок



укорочений і такий, що



стопорить, щоб гравець



швидше і сильніше



відштовхнувся майже



вертикально вгору.
4.
Навчальна гра в баскетбол.
9хв.
Слідкувати за правилами гри

Шикування в шеренгу.











III. Заключна частина. (2хв. 30с.)


1.
Вправи на відновлення дихання.
1хв.


Ходьба по колу.


2.
ЧСС за 6 с.
15с.
Звернути увагу на учнів з



прискореним пульсом.
3.
Шикування та підведення
1хв.
Відзначити кращих учнів.

підсумків.


4.
Домашнє завдання.
15с


Подвійний крок.
















































































Підготував : Каширець В. В.




Немає коментарів:

Дописати коментар